ABMK

Funkcja edukacyjna biblioteki uczelnianej na przykładzie Biblioteki Politechniki Lubelskiej

Ewa Matczuk

Oddział Informatyzacji Biblioteki Politechniki Lubelskiej , Polska


Abstrakt

The article presents the training offer of Lublin University of Technology Library in the field of information literacy education. It also identifies the role of academic libraries in supporting information literacy at every stage of life through the discussion of services targeted at different users.

Słowa kluczowe:

Politechnika Lubelska, biblioteka, szkolenia, informacja naukowa, Lubelski Festiwal Nauki

Babik Wiesław, Biblioteka akademicka na rozdrożu: o współczesnych przemianach w środowisku

informacyjnym bibliotek, http://delibra.bg.polsl.pl/Content/23338/BCPS_25014_-_Biblioteka-akademick_0000.pdf (dostęp:15.02.2016).

Komperda Anna, Biblioteka ucząca, „Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy”, 5 (1999), http://www.oss.wroc.pl/biuletyn/ebib05/a_komperda.html (dostęp:10.02.2016).

Lepkowska Emilia, Jaki jest i gdzie jest współczesny czytelnik, s. 9, http://eprints.rclis.org/19569/1/Emilia%20Lep-kowska%20czytelnik.pdf (dostęp: 15.02.2016).

Mikołajuk Lidia, Udział biblioteki akademickiej w kształceniu kompetencji informacyjnych studentów Uniwersytetu Łódzkiego, s. 288, http://delibra.bg.polsl.pl/Content/15574/Mikolajuk_Lidia_tekst.pdf (dostęp: 10.02.2016).

Nalewajska Lilianna, Dydaktyka w bibliotece akademickiej. Analiza potrzeb i możliwych zmian, „Przegląd Biblioteczny”, 1 (2013) s. 20.

Pobierz

Opublikowane
2016-12-20


Matczuk, E. (2016). Funkcja edukacyjna biblioteki uczelnianej na przykładzie Biblioteki Politechniki Lubelskiej. Archiwa, Biblioteki I Muzea Kościelne, 106, 83–88. https://doi.org/10.31743/abmk.12096

Ewa Matczuk 
Oddział Informatyzacji Biblioteki Politechniki Lubelskiej