Językoznawstwo konfrontatywne a nauczanie łaciny
Michał Kaczmarkowski
Polska , PolskaAbstrakt
Eine der Stromungen in der modernen Sprachwissenschaft, die neulich entstanden sind, sich aber rasch und intensiv entwickeln, ist die sog.
Słowa kluczowe:
językoznawstwo, łacina, nauczanieBibliografia
w opracowywaniu
Kaczmarkowski, M. (1986). Językoznawstwo konfrontatywne a nauczanie łaciny. Vox Patrum, 10, 61–71. https://doi.org/10.31743/vp.10465
Michał Kaczmarkowski
Polska
Polska
Licencja
Artykuły w czasopiśmie objęte są licencją Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0). Autorzy i użytkownicy mogą korzystać z utworów na licencji CC-BY-ND od roku 2018. Dla wcześniejszych publikacji prawa autorskie są udostępnione na prawach dozwolonego użytku zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.