Wykorzystanie teorii konotacji syntaktycznej czasownika w nauczaniu łaciny
Michał Kaczmarkowski
Polska , PolskaAbstrakt
In derselben Zeit, d. h. im Jahre 1934, haben zwei Linguisten denselben Begriff in die Sprachwissenschaft eingefuhrt.
Słowa kluczowe:
łacina, nauczanie, czasownik, konotacja syntaktyczna, Karl BühlerBibliografia
w opracowywaniu
Kaczmarkowski, M. (1988). Wykorzystanie teorii konotacji syntaktycznej czasownika w nauczaniu łaciny. Vox Patrum, 14, 435–450. https://doi.org/10.31743/vp.10708
Michał Kaczmarkowski
Polska
Polska
Licencja
Artykuły w czasopiśmie objęte są licencją Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0). Autorzy i użytkownicy mogą korzystać z utworów na licencji CC-BY-ND od roku 2018. Dla wcześniejszych publikacji prawa autorskie są udostępnione na prawach dozwolonego użytku zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.