Harry Freedman, The Murderous History of Bible Translations: Power, Conflict and the Quest for Meaning (London – Oxford – New York – New Delhi – Sydney: Bloomsbury 2016)
Jakub Wardęga
Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii , Polskahttps://orcid.org/0000-0003-0130-4754
Abstrakt
Book review: Harry Freedman, The Murderous History of Bible Translations: Power, Conflict and the Quest for Meaning (London – Oxford – New York – New Delhi – Sydney: Bloomsbury, 2016). Pp. 248, £ 20. ISBN 978-1-4729-2167-3
DOI: https://doi.org/10.31743/ba.2018.8.1.07
Słowa kluczowe:
Harry Freedman, Bible translation, Bible history, reviewInstytucje wspierające:
Adam Kubiś, The Biblical Annals, Małgorzata Grzegorzewska, Warsaw UniversityWardęga, J. (2018). Harry Freedman, The Murderous History of Bible Translations: Power, Conflict and the Quest for Meaning (London – Oxford – New York – New Delhi – Sydney: Bloomsbury 2016). The Biblical Annals, 8(1), 123–128. https://doi.org/10.31743/ba.2018.8.1.07
Jakub Wardęga
jakub.wardega@wp.pl
Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii https://orcid.org/0000-0003-0130-4754
Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii https://orcid.org/0000-0003-0130-4754
Licencja
- Zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., Autor publikacji udziela Wydawcy czasopisma „The Biblical Annals” niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z składanego do publikacji Utworu przez czas nieokreślony na nieograniczonym terytorium na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalenia Utworu, zwielokrotnienia Utworu dowolną techniką (w tym m.in. drukiem oraz w formie zapisu elektronicznego) na wszelkich znanych nośnikach (w tym m.in. informatycznych, elektronicznych i poligraficznych) oraz we wszelkich systemach informatycznych (szczególnie typu Internet);
b) w zakresie wprowadzenia Utworu do pamięci komputera, rozpowszechniania Utworu i egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu, wprowadzenia do obrotu Utworu i egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu;
c) w zakresie publicznego wykonania, odtwarzania, wystawiania i wyświetlania Utworu, użyczaniu, najmu i dzierżawy Utworu oraz egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu;
d) w zakresie udostępniania, wprowadzanie do obrotu i rozpowszechniania Utworu i egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu za pośrednictwem sieci informatycznych, w szczególności typu Internet, w tym promocji lub reklamy Utworu, czasopisma lub Wydawcy. - Ponadto, Autor nieodpłatnie zezwala Wydawcy na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami Utworów.
- Wydawca może udzielać sublicencji.
- Osoby trzecie z Utworów oraz z innych materiałów zawierających lub powstałych w oparciu o Utwory mogą korzystać zgodnie ze wzorcem licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (znanej również jako CC-BY).