Bartosz Adamczewski, Hypertextuality and Historicity in the Gospels (European Studies in Theology, Philosophy and History of Religions 3; Frankfurt am Main et al.: Peter Lang, 2013)

Stefan Szymik

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Polska


Abstrakt

Recenzja ksiażki: Bartosz Adamczewski, Hypertextuality and Historicity in the Gospels (European Studies in Theology, Philosophy and History of Religions 3; Frankfurt am Main et al.: Peter Lang, 2013). Ss. 241. $60,95. ISBN 978-3-631-62898-0 (twarda okładka). ISBN 978-3-653-03152-2 (e-Book).


Instytucje wspierające:




Opublikowane
2015-11-14


Szymik, S. (2015). Bartosz Adamczewski, Hypertextuality and Historicity in the Gospels (European Studies in Theology, Philosophy and History of Religions 3; Frankfurt am Main et al.: Peter Lang, 2013). The Biblical Annals, 4(1), 195–202. https://doi.org/10.31743/ba.494

Stefan Szymik  stesz@kul.lublin.pl
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Dzieło Łukaszowe,

Historyczność Jezusa i Ewangelii.

Septuaginta



Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

  1. Zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., Autor publikacji udziela Wydawcy czasopisma „The Biblical Annals” niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z składanego do publikacji Utworu przez czas nieokreślony na nieograniczonym terytorium na następujących polach eksploatacji:
    a) w zakresie utrwalenia Utworu, zwielokrotnienia Utworu dowolną techniką (w tym m.in. drukiem oraz w formie zapisu elektronicznego) na wszelkich znanych nośnikach (w tym m.in. informatycznych, elektronicznych i poligraficznych) oraz we wszelkich systemach informatycznych (szczególnie typu Internet);
    b) w zakresie wprowadzenia Utworu do pamięci komputera, rozpowszechniania Utworu i egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu, wprowadzenia do obrotu Utworu i egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu;
    c) w zakresie publicznego wykonania, odtwarzania, wystawiania i wyświetlania Utworu, użyczaniu, najmu i dzierżawy Utworu oraz egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu;
    d) w zakresie udostępniania, wprowadzanie do obrotu i rozpowszechniania Utworu i egzemplarzy zwielokrotnienia Utworu za pośrednictwem sieci informatycznych, w szczególności typu Internet, w tym promocji lub reklamy Utworu, czasopisma lub Wydawcy.
  2. Ponadto, Autor nieodpłatnie zezwala Wydawcy na korzystanie i rozporządzanie opracowaniami Utworów.
  3. Wydawca może udzielać sublicencji.
  4. Osoby trzecie z Utworów oraz z innych materiałów zawierających lub powstałych w oparciu o Utwory mogą korzystać zgodnie ze wzorcem licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (znanej również jako CC-BY).