Oszukańcze oznaczenie towarów i usług w świetle art. 10 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Grzegorz Tylec
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Polskahttps://orcid.org/0000-0003-2016-4523
Abstrakt
Streszczenie dostępne wyłącznie w języku angielskim:
This article focuses on issues concerning legal protection of marks – features identifying goods and services in commercial trade. Adopting another partyis mark without their consent or using a similar one may result in infringment of fair competition rules. Hence, the present paper deals with the issue of the protection of marks regulated in article 10 of the law on unfair competition.
Słowa kluczowe:
oznaczenie towarów, nieuczciwa konkurencja, zdolność odróżniająca, towar, opakowanieTylec, G. (2008). Oszukańcze oznaczenie towarów i usług w świetle art. 10 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przegląd Prawno-Ekonomiczny, (2 (1), 50–58. https://doi.org/10.31743/ppe.15135
Grzegorz Tylec
grzegorztylec@kul.lublin.pl
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II https://orcid.org/0000-0003-2016-4523
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II https://orcid.org/0000-0003-2016-4523
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.