Oszukańcze oznaczenie towarów i usług w świetle art. 10 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

Grzegorz Tylec

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Polska
https://orcid.org/0000-0003-2016-4523


Abstrakt

Streszczenie dostępne wyłącznie w języku angielskim:

This article focuses on issues concerning legal protection of marks – features identifying goods and services in commercial trade. Adopting another partyis mark without their consent or using a similar one may result in infringment of fair competition rules. Hence, the present paper deals with the issue of the protection of marks regulated in article 10 of the law on unfair competition.

Słowa kluczowe:

oznaczenie towarów, nieuczciwa konkurencja, zdolność odróżniająca, towar, opakowanie



Pobierz

Opublikowane
2008-03-31


Tylec, G. (2008). Oszukańcze oznaczenie towarów i usług w świetle art. 10 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przegląd Prawno-Ekonomiczny, (2 (1), 50–58. https://doi.org/10.31743/ppe.15135

Grzegorz Tylec  grzegorztylec@kul.lublin.pl
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II https://orcid.org/0000-0003-2016-4523


Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.