Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce

Barbara Lubas

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Polska



Abstrakt

Reklama zewnętrzna zyskuje na sile i niewątpliwie stanowi dowód na to, że ludzie ją lubią. To wydaje się dosyć nierealne, że reklamę da się lubić, jednak ten rodzaj reklamy ma to do siebie, że dobrze zaprojektowany, może stanowić uzupełnienie nudnego dnia przechodniów lub podróżujących osób. Dane statystyczne dowodzą również jak wielką skalę ma outdoor dzisiaj w Polsce i na świecie. Ludzie lubią reklamę opartą na innowacyjności, nowoczesnej technologii, ruchu, ekranach LCD, bluetooth, czy ambient media. Zwykłe bilbordy już nie stanowią sensacji. Artykuł miał na celu wskazać główne obszary działań reklamy zewnętrznej oraz ukazać w liczbach to jakim zasięgiem objęła poszczególne branże gospodarki.

Słowa kluczowe:

reklama zewnętrzna, nośnik reklamy, zasięg, obroty



Burtenshaw K., Mahon N., Bartof C., Kreatywna reklama, PWN, Warszawa 2007.

Lux J., Michalska-Kobiela A., Reklama, Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna „Adam”, Warszawa 2001.

Russell J. T., Lane W. R., Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2000.

www.igrz.com.pl

Pobierz


Opublikowane
2011-09-30


Lubas, B. (2011). Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce. Przegląd Prawno-Ekonomiczny, (16 (3), 72–83. Pobrano z https://czasopisma.kul.pl/index.php/ppe/article/view/15702

Barbara Lubas 
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II



Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.