Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce
Barbara Lubas
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , PolskaAbstrakt
Reklama zewnętrzna zyskuje na sile i niewątpliwie stanowi dowód na to, że ludzie ją lubią. To wydaje się dosyć nierealne, że reklamę da się lubić, jednak ten rodzaj reklamy ma to do siebie, że dobrze zaprojektowany, może stanowić uzupełnienie nudnego dnia przechodniów lub podróżujących osób. Dane statystyczne dowodzą również jak wielką skalę ma outdoor dzisiaj w Polsce i na świecie. Ludzie lubią reklamę opartą na innowacyjności, nowoczesnej technologii, ruchu, ekranach LCD, bluetooth, czy ambient media. Zwykłe bilbordy już nie stanowią sensacji. Artykuł miał na celu wskazać główne obszary działań reklamy zewnętrznej oraz ukazać w liczbach to jakim zasięgiem objęła poszczególne branże gospodarki.
Słowa kluczowe:
reklama zewnętrzna, nośnik reklamy, zasięg, obrotyBibliografia
Burtenshaw K., Mahon N., Bartof C., Kreatywna reklama, PWN, Warszawa 2007.
Lux J., Michalska-Kobiela A., Reklama, Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna „Adam”, Warszawa 2001.
Russell J. T., Lane W. R., Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2000.
www.igrz.com.pl
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.