Skuteczność reklamy zewnętrznej na przykładzie Warszawskich Przejść Podziemnych
Barbara Lubas
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , PolskaAbstrakt
Artykuł stanowi analizę przykładu wykorzystania reklamy zewnętrznej w przejściach podziemnych Warszawy. Ogromny projekt realizowany przez firmę Media Spot stanowi doskonały przykład na wykorzystany z sukcesem pomysł zadbania o innowacyjność w urozmaiceniu krajobrazu miejskiego stolicy. Reklama zewnętrzna siedmiu firm umieszczona na dwunastu ekranach LCD zachwycała nowoczesnością, przykuwała uwagę i co najważniejsze okazała się strzałem w dziesiątkę w miejscu gdzie zagospodarowano przestrzeń do tej pory szarą i kojarzącą się z brudem i miejscem, które trzeba szybko opuścić.
Słowa kluczowe:
reklama zewnętrzna, nośnik reklamy, przejścia podziemne, skuteczność reklamyBibliografia
Lubas B. Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce, Przegląd Prawno-Ekonomiczny nr 16 (3/2011) Lux J., Michalska-Kobiela A., Reklama, Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna „Adam”, Warszawa 2001.
Nawrocki T, Miasta nasze a w nich ....Kilka refleksji o wpływie reklamy zewnętrznej na miejska ikonosferę, War szawa 2006.
Nawrocki T, Miasto bez centrum. Centrum Katowic w oczach mieszkańców, w: Jałowiecki B., Majer A., Szczepań ski M. S. (red.): Przemiany miasta. Wokół socjologii Aleksandra Wallisa. Warszawa 2005.
Russell J. T, Lane W. R., Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2000.
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.