Skuteczność reklamy zewnętrznej na przykładzie Warszawskich Przejść Podziemnych

Barbara Lubas

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Polska



Abstrakt

Artykuł stanowi analizę przykładu wykorzystania reklamy zewnętrznej w przejściach podziemnych Warszawy. Ogromny projekt realizowany przez firmę Media Spot stanowi doskonały przykład na wykorzystany z sukcesem pomysł zadbania o innowacyjność w urozmaiceniu krajobrazu miejskiego stolicy. Reklama zewnętrzna siedmiu firm umieszczona na dwunastu ekranach LCD zachwycała nowoczesnością, przykuwała uwagę i co najważniejsze okazała się strzałem w dziesiątkę w miejscu gdzie zagospodarowano przestrzeń do tej pory szarą i kojarzącą się z brudem i miejscem, które trzeba szybko opuścić.

Słowa kluczowe:

reklama zewnętrzna, nośnik reklamy, przejścia podziemne, skuteczność reklamy



Lubas B. Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce, Przegląd Prawno-Ekonomiczny nr 16 (3/2011) Lux J., Michalska-Kobiela A., Reklama, Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna „Adam”, Warszawa 2001.

Nawrocki T, Miasta nasze a w nich ....Kilka refleksji o wpływie reklamy zewnętrznej na miejska ikonosferę, War­ szawa 2006.

Nawrocki T, Miasto bez centrum. Centrum Katowic w oczach mieszkańców, w: Jałowiecki B., Majer A., Szczepań­ ski M. S. (red.): Przemiany miasta. Wokół socjologii Aleksandra Wallisa. Warszawa 2005.

Russell J. T, Lane W. R., Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2000.

Pobierz


Opublikowane
2011-12-30


Lubas, B. (2011). Skuteczność reklamy zewnętrznej na przykładzie Warszawskich Przejść Podziemnych. Przegląd Prawno-Ekonomiczny, (17 (4), 72–83. Pobrano z https://czasopisma.kul.pl/index.php/ppe/article/view/15714

Barbara Lubas 
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II



Licencja

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.